Swoją sprawę o uzyskanie zadośćuczynienia za śmierć brata w wypadku zgłosiłam dopiero po 9 latach. (Było to spowodowane nie tylko moim wiekiem w dniu wypadku, ale też (później) problemami w zajęciu się tym, zarówno pod względem psychicznym jak i formalnym). Mimo upływu tylu lat pracownicy Codex z dużym zaangażowaniem zajęli się moją sprawą. Za duży plus uważam nastawienie pracowników na dobro klienta i dobry kontakt. Jestem na bieżąco o wszystkim informowana, pracownicy, zwłaszcza Pani Monika Buczek, są bardzo uprzejmi, wszysto jest dokładnie tłumaczone. Nie mam obaw przed zadawaniem pytań, a wręcz mogę powiedzieć, że czuję się zaopiekowana. Choć cała sprawa i ilość wymaganych dokumentów stała się dla mnie odrobinę przytłaczająca, to tak na prawdę wszystkim zajmują się pracownicy Codex, wystarczy mój podpis. Doceniam, że wszystko zostało przeprowadzone bardzo sprawnie, szybko i profesjonalnie
Zleć nam swoją sprawę
Załatw wszystko przez internet.