„Chcę złożyć gorące podziękowanie Centrum Obsługi Powypadkowej Codex za pomoc w prowadzeniu mojej sprawy związanej z wypadkiem, jakiemu uległem w 2007 roku. Dzięki fachowej i profesjonalnej pomocy ze strony Zarządu i pracowników Spółki Codex przy skutecznych negocjacjach z Towarzystwem Ubezpieczeniowym moje zadośćuczynienie jest dla mnie w pełni satysfakcjonujące. Świadczenie to zapewni mi przez długi czas na wybór odpowiedniej dla mnie rehabilitacji, której wymagam. Pragnę zaznaczyć, że bez wspomnianej pomocy ze strony firmy, moje zadośćuczynienie z pewnością nie byłoby dla mnie tak korzystne. Centrum Obsługi Powypadkowej Codex jest jedyną firmą, jaką poznałem i do której mogłem się zwrócić o udzielenie pomocy. Nie wyobrażam sobie samotnej walki z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, która wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale także dużych nakładów czasu, pieniędzy i odwagi. Towarzystwo Ubezpieczeniowe dysponujące sztabem specjalistów, z góry skazany byłbym na przegraną, tym bardziej w obecnej sytuacji zdrowotnej. Uważam, że firma taka jak Centrum Obsługi Powypadkowej pełni funkcję profesjonalnego rzecznika poszkodowanych. Takich firm jak Codex powinno istnieć więcej, bo to przecież Wy pomagacie ludziom ciężko poszkodowanym w wypadkach, którzy nie umieją odnaleźć się w gąszczu przepisów i kruczków prawnych."