„W związku z prowadzonymi sprawami odszkodowawczymi w mojej sprawie i członków mojej rodziny chciałbym złożyć na Pani ręce, jako prowadzącej proces odszkodowawczy serdeczne i gorące podziękowanie. Według mojej oceny sprawa prowadzona była profesjonalnie, rzeczowo i szybko. Jako pracownik urzędowy mogę jednoznacznie stwierdzić, że sprawa związana z odszkodowaniem została przeprowadzona sprawnie i szybko zwłaszcza biorąc pod uwagę Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które posiada sztab fachowców specjalizujących się w wypłacaniu jak najniższych odszkodowań przy wykorzystaniu przepisów prawa będące niejednokrotnie mało czytelne dla zwykłego człowieka. Uważam z pełnym przekonaniem, że osoby powierzające Wam sprawy mogą liczyć na rzetelne podejście do sprawy i jednocześnie jesteście najbardziej przyjazną firmą dla klienta. Jestem zadowolony z obsługi biorąc pod uwagę fakt zgłoszenia, prowadzenia do wypłaty odszkodowania włącznie, gdzie niewątpliwie zaangażowane były także inne osoby, dlatego też chciałem podziękować też i tym nieobecnym na przesyłanych dokumentach czy odbierających telefony. Moim zdaniem, jako firma niewątpliwie dołożyliście Państwo wszelkich staranności przy fachowym zaangażowaniu przy uzyskaniu zadośćuczynienia.

Firma Wasza jest firmą godną zaoferowania innym osobą biorącym udział w wypadkach drogowych mogących liczyć na właściwe reprezentowanie ich interesów i w przypadku istnienia rankingów mogę oświadczyć, że należy się Waszej firmie pierwsze miejsce wśród firm zajmujących się tego rodzaju sprawami z uwagi na najwyższy poziom obsługi klienta oraz biorąc pod uwagę atuty takie jak: wiedza, kompetencje, zachowanie, organizacja i czas obsługi, które cechuje właśnie CODEX Centrum Obsługi Powypadkowej w Rzeszowie.